دوست ندارم خنده باشی رو لبام جایی بگیری 

دوست دارم کنارم باشی تا که من لبهای زیبایت را ببوسم 

 

دوست ندارم عشق باشی در قلبه من جایی بگیری 

دوست دارم جون من باشی که من بی تو بمیرم 

 

دوست ندارم شمع باشی به یاد من بسوزی 

دوست دارم که مهتاب شب نازم تو باشی 

 

دوست ندارم اشک باشی و ز چشمانم بریزی 

دوست دارم تا که بارون باشی و من یه کویر تشنه باشم 

تا که از جام وجودت زره زره پیکرم سیراب گردد 

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگت خیلی زیبا بود
حتما به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
راستی اگه حاضری برای تبادل لینک و لوگو خبرم کن
منو به نام (ورود دخترا اکیدا ممنوع!)لینک کن

سارا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

بانو پریسا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.missparisa13.blogfa.com

سلام....
منم از این لینک و اینا می خوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد