ادرس جدید

ادرس جدید سایت
www.persianalpha.com البته تو بعضی از ای اس پی ها فیلتر شده دیگه بیایید اینجا
www.persianalpha.com

قالب جدید

سلام این هم قالب جدید بعضی ها نظر داده بودند رنگ قالب خوب نیست ما هم اینو ساختیم
هر کی قالب خواست بگه فقط بلاگ اسکای کاری هم نداره خودتون با فرونت پیج میتونین به راحتی بسازین  این هم چند تا دانلود باسه امروز
نرم افزاری برای کاهش دمای سیستم
دانلود
کرک 

با این برنامه میتونید به بهترین وجه از فایل های اجرایی محافظت کنین
دانلود با حجم ۲۸ کیلوبایت
کرک

کارت مجانی


سلام خدمت تمامی بروبچ وبلاگ نویس اگه یادتون باشه من قبلا کارت اینترنت ۲ ساعته میدادم راستش میخوام از فردا دوباره شروع کنم سرعت این کارت ۵۶ هر کی خواست نظر بده فقط به ۵ نفر میتونم بدم که قرعه کشی میکنم هر روز در ضمن این اصلا سره کاری نیست یه وقت پیش خودتون فکر نکنید برای اینکه نظر بدید این کار رو کردم اصلا این طور نیست
لطف کنید اگه زحمتی نمیشه روی این بنرهایی که تو بلاگ گذاشتم برای حمایت معنوی کلیک کنید بازم میگم اگه زحمتی نیست خوب دیگه دیر وقته برم هر کی کارت خواست نظر بده در ضمن این کارت برای تهرانی ها هستش
بای

به روز شده:یه خبر خوب یه هاست ۲۵ مگابایتی خریدم البته هنوز فرم رو پرم کردم اگه خدا بخواد تا چند روز دیگه سایت ما هم راه میفته فقط رو اسم دوماین موندم شما یه کمکی بکنید یه دوماینی بگید تو نظرات که توش alpha  الفا به کار رفته شده باشه ممنون به بهترین دوماین ۳ تا کارت ۲ ساعته میدم

بوتر

اینم یه بوتر دیگه برای یاهو مسنجر که سازندش ایرانیه
دانلود ولی من قبلی رو ترجیح میدم به این

این هم یه برنامه ای برای قفل کردن تالک در چت یاهو
دانلود


اینم یه بازی فلش که اسب شواری
دانلود

اینا هم ۲ تا موزیک توپ که mp3 
adelante 
اسم اینو نمیدونم 

ممنون از مرتضی که اشتباه من رو گفت

download

با این برنامه میتونید به هر کی که دلتون خواست ایمیل قلابی بفرستید
دانلود با حجم ۱۰۰ کیلوبایت



این هم یه بومبر قوی برای یاهو مسنجر که باید ۲ تا ای دی داشته باشی و پسوورد دو تا ای دی تون هم مثله هم باشه خیلی باحاله ها!!!!!!! فقط بوت کنید ولی اصراف نکنید
دانلود با حجم ۹۸ کیلوبایت

اینم طنز پاورچین که به صورت فلاش هست که در واقع ۲ تا هست
قسمت اول ۲۲۲ کیلوبایت
قسمت دوم


از این به بعد هر کی اینجا تو نظرات فحش بنویسه شمارشو به همه میدم مثل این یارو
کشور:ایران
شهر:همدان
تلفن:۰۰۹۸۸۱۴۲۲۶۱۱۸
ایمیل: radpoorjavad@yahoo.com
دیگه برو بمیر باسه من فحش مینویسی


my photo

سلام خوب هستین اول اینکه خیلی بی معرفتین یه نظر نمیدید دوم اینکه این عکسه منه
البته با وب کم انداختم کیفیتش زیاد خوب نیست عکس من سوم اینکه اینم چند تا دانلود

قدرتمند ترین نرم افزار طراحی عکس و ویرایش ان

دانلود با حجم ۲۱۶ مگابایت
برنامه ای برای افرادی که در وبلاگ خودشون شکلک زیاد استفاده میکنن
دانلود با حجم ۲ مگابایت

یه نرم افزار جالب و زیبا برای پخش صوت که دارای پوسته های زیبا میباشد
دانلود با حجم ۶ مگابایت

این البوم هنگامه که درخواستی بود
برای دیدن تو
  

 بی تو هرگز 
دعا 
نقاشی 
وقتی رفت  
 ایرانم  
سفر 


 اینم البوم مهران مدیری از روی سادگی ولی قدیمیه

از روی سادگی 
دو راهی 
 ترانه کو 
 پنجره 
رقص ایرانی 

download


با این برنامه میتونید فایلهای  mp3 رو تکه تکه کنید حجمش ۵۰۰ کیلوبایته این برنامه رو اقا نیما
میخواستند درخواستی
دانلود 



با این برنامه میتونید هر صدایی رو که از کارت صدا در میاد بیرون به فرمت mp3 ذخیره کنید خوبی این برنامه اینه که به mp3 ذخیره میکنه
دانلود 

حالا که تب بازیهای فوتبال یورو 2004 شروع شده و همه جا بحث این مسابقات است بد ندیدم که یک بازی و یا فایل جالب که در خود سایت رسمی بازیها قرار داده شده است برایتان معرفی کنم . در این سایت یک فایل Excel بسیار زیباو جالب به نامه Finals Forecast قرار داده شده است . در اصل دلیل این کار پیش بینی جام ملتها و قهرمان دوره است . شما می توانید نتیجه هر بازی را یش بینی کرده و با محاسبات انجام گرفته شده اتوماتیک جدولها را ببینید و تیم های راه یافته به مراحل بالا و فینال را با توجه به حدسیات خود مشاهده کنید . البته فکر می کنم این فابل کاربردهای بهتری هم داشته باشد . من خودم از این فایل نه برای پیش بینی بلکه برای جمع آوری نتایج بازیها استفاده می کنم تا به عنوان یک یادگاری و مدرک از بازیها پیش خودم نگه دارم . این کار بسیار راحتتر از این است که مثلا روی کاغذ نتایج را ببینید . چون در این فایل Excel همه بازیها با تاریخ و نام ورزشگاه مشخص شده اند و گروهبندی ها وجود دارند و همه چارت ها از قبل کشیده شده اند .
داونلود مستقیم فایل Excel ( زیپ شده )  
منبع:الفا وبلاگ