ان زمان که با خود فکر میکنی کسی به حرف هایت گوش نمیکند شخصی برای دیدنت ثانیه شماری میکند معلم دو خط موازی رسم کرد  خط اولی با دیدن خط دومی عاشقش شد و خط دومی با دیدن خط اولی عاشق شد همین لحظه معلم داد زد: هیچ وقت این دو خط موازی به هم نمیرسن
از طرف شیوا

من برنده ام.چون سقف ارزوهایم را انقدر بلند نکرده ام که بخواهم چیزی را از خدا با التماس بگیرم

قصه از کجا شروع شد* ار چتو میل شبونه* از پی ام دادنه تو روم* یه سلام عاشقونه* ان شدم به مهربونی* که بگم چت میکنم من* تا بگم بمونی انلاین* از فرند لیست قشنگم* باز اف های عاشقونه* ایمیل های بچگونه *عشق تو برای قلبم*  اولینو اخرینه* تویی تنها هم زبونم * که همیشه نازنینه* اگه انلاینو چه افلاین* تو بمونی یا نمونی * تو واسم هنوز همونی * که برام عزیزترینی

کاش میشد اشک را تهدید کرد کاش میشد مدت لبخند را تمدید کرد کاش میشد از میان لحظه ها لحظه دیدار را نزدیک کرد

اگه میخوای بدونی یکی دوست داره یا نه تو چشمهاش نگاه کن تا عشقو تو چشمهاش پیدا کنی اگه نگات کرد عاشقته اگه خجالت کشید برات میمیره اگه سرشو انداخت پایین و یک لحظه رفت تو فکر بدون که بدون تو میمیره و اگه سرشو انداخت پایین و حرف رو عوض کرد بدون که اصلا دوست نداره

عمیقترین و بهترین تعریف از عشق این است که :

عشق زاییده تنهایی است.... و تنهایی نیز زاییده عشق است...
تنهایی بدین معنا نیست که یک فرد بیکس باشد .... کسی در پیرامونش نباشد!
اگر کسی پیوندی ، کششی ، انتظاری و نیاز پیوستگی و اتصالی در درونش نداشته باشد تنها نیست!
برعکس کسی که چنین چنین اتصالی را در درونش احساس میکند...
و بعد احساس میکند که از او جدا افتاده ، بریده شده و تنها مانده است ؛
در انبوه جمعیت نیز تنهاست ......
کتاب نیایش – دکتر علی شریعتی

هرگز عشق را گدایی نکنید . معمولا چیز با ارزشی به گدا داده نمی شود


بچه که بودم فقط بلد بودم تا ۱۰ بشمورم نهایت هر چیزی همین ۱۰ تا بود از بابا بستنی که میخواستم ۱۰تا میخواستم مامانو ۱۰تا دوست داشتم خلاصه ته دنیا همین۱۰تا بود و این۱۰تا خیلی قشنگ بود ولی حالا نمیدونم ته دنیا چه قدره؟ نهیت دوست داشتن چندتاست؟ انگار خیلی هم حریص تر شدم ۱۰تا بستنی هم کفافمو نمیده! اما میخوام بگم دوست دارم میدونی چه قدر؟ به اندازه همون ۱۰ تای بچگی