یه بوتر کم حجم

خوب سلام کاره زیادی ندارم یه بوتر کم حجمه کاراییش هم خوبه من که باهاش کیف کردم
http://www.sharemation.com/tactaz/GAK_BITCH.EXE  برید و کیف کنید نظر یادتون نره

علیرضا

نرم افزار

چند تا نرم افزار توپ

خوب سلام قالب رو هم گذاشتم شاید حالا عوض بشه معلوم نیست 

خوب بریم سر اصل مطلب:
چند تا نرم افزار هستش که قبلآ تو وبلاگ قبلیم گذاشته بودم ولی خوب اینجا هم می ذارم ضرری نداره CamEvil این نرم افزار برای دریافت بدون اجازه وب کم طرف مقابل می باشه و Magic-Login-Full برای باز کردن بی نهایت آی دی هست و یه بوتر خوب که اسمش هست Gak_Bitch که حجم خیلی کمی داری ولی کاراییش بالاست دانلودش کنید.
این Magic_Ps_1.42 رو هم که برای هک کردن آی دی هستش رو می ذارم و البته می دونم همتون داریدش ولی گذاشتنش تو این وبلاگ هم ضرری نداره ضمنآ آموزش اون رو هم تو وبلاگ قبلیم دادم بری بخونیدش  و باز هم یه مطلب رو می خوام یاد آوری کنم که یادم رفت بعدا میگم
قربونه شما  علیرضا

RealPlayer 10

به وسیله این نرم افزار می تونید فایلهای ویدیویی رو از اینترنت به صورت آنلاین نگاه کنید . قویترین تو رده ی خودش . این جدید ترین ورژنشه ها !
 

دانلود
سعید

سلام دوستان ما از امروز (علیزضا و سعید) با هم مینویسیم من
درباره هک و اینجور چیزا و سعید هم دانلود نرم افزار میزاره تو وبلاگ
شما هم لطف کنین و نظر بدین به خدا ثواب داره در ضمن این قالب
وبلاگ نیست داریم رو قالب اصلی کار میکنیم و بعد از درست شدن
قالب تمام لینکهارو میزارم در ضمن اسم وبلاگ از یه روز.... به x_boys تغییر پیدا کرد پس اگه در وبلاگتون نوشتین یه روز.... پاک کنین و بنویسین x_boys دمتون گرم کسانی هم که مایل به تبادل
لینک هستن در قسمت نظرات بگن خوب از فردا اموزش ها رو شروع
میکنم و سعید هم با دانلوداش یه حالی بهتون میده فعلا خدانگهدار
علیرضا

بزودی...

بزودی ما (علیرضا و سعید) با یه وبلاگ توپ در خدمتتونیم .