عید

سلام عید نوروز رو به همتون تبریک میگم امیدوارم سال خوبی براتون باشه
عشق من در سفر عشق خطر باید کرد.سینه را بر سر مقصود سپر باید کرد.از شبو ظلمتو از ظلم نباید ترسید.تا به خورشید فقط ذکر سحر باید کرد. به وصله دل از این راه خبر باید داد و جهان را از همین راز خبر باید کرد
از طرف داش محسن

سلام این بلاگ اسکای هم بازی در میاره شاید از اینجا برم کاسپین بلاگ
با انکه تو را گرم کند سرد مباش با انکه تو را شفا دهد درد مباش چیزی به جهان جز به جوانمردی نیست رسوای زمانه باش نامردمباش ای دوست به یار هر کس خار مشو با انکه دم از عشق می زند یارمشو
از طرف داش مهرداد

کسی که همیشه در حال جنگ و دعوا است هرگز کسی به او نمیگوید دوستت دارم

عاشق

من که میدانم شبی                                                  عمرم به پایان میرسد
نوبت خاموشی من                                                   سهل و اسان میرسد
من که میدانم که تا                                                   سرگرم برم و مستی ام
مرگ ویرانگر چه بیرحم                                               و شایان میرسد
پس چرا عاشق نباشم                                              پس چرا عاشق نباشم
من که میدانم به دنیا                                                 اعتباری نیست نیست
من که میدانم عجل                                                   ناخوان و بیدادگر
سرزده می اید و                                                       راه فراری نیست نیست
پس چرا                                                                  پس چرا عاشق نباشم 

زندگی

زندگی گل زردیست به نام غم.....فریاد بلندی است به نام اه.....مروارید غلطناکی است به نام اشک.......اینه شکستنی است به نام دل

نتونستم شاید مسخرم کنید ولی نتونستم از اینجا دل بکنم 
من عاشق کسی میشم که عاشق عشقم باشه نه تشنه عشقم چون اگه تشنه عشقم باشه یه روز سیراب میکونه

عشق

به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوش بو تر است .به پروانه گفتم عشق چیست؟ گفت از من زیباتر است .به شمع گفتم عشق چیست ؟ گفت از من سوزانده تر است .به عشق گفتم عشق چیست؟ گفت نگاهی بیش نیستم

اشک

خواستم برای از دست دادنت اشک بریزم دیدم تمام اشکهایم رو برای بدست اوردنت ریخته ام

سلام
بابا معرفتتونو یه نظر هم ندادید ولی بازم بیخیال این محرم هم مثله بقیه محرم ها اومد و رفت ما بازم ادم نشدیم
یه سری عکس هم براتون گرفتم از اطراف خونمون روز تاسوعا و عاشورا البته زیاد مال نیستن ولی ای....
عکس اول 
عکس دوم 
عکس سوم 
عکس چهارم 
عکس پنجم 
عکس ششم 
عکس هفتم 
عکس هشتم 
عکس نهم 
عکس دهم 
عکس یازدهم 
عکس دوازدهم