اگه یه روز کسی بهت گفت خیلی دوست دارم باور نکن اما اگه یکی برات داره جون میده ولی نمیگه دوست دارم بدون خیلی دوست داره

هیچ وقت به یک دختر کاملا اعتماد نکن دقیقا زمانی که فکر میکنی فقط تو رو دوست داره دلش پیشه یکی دیگست

درباره گوبلین چطور؟ کسى هست که به گوبلین عقیده داشته باشه؟ شما هیچوقت این را نمى شنوید. مگر در زمان هالوین. درباره زامبى ها چطور؟ شما هیچوقت در مورد زامبى ها چیزى نمى شنوید. این مشکل زامبى هاست چون غیر قابل اتکا هستند! من مى گم اگر شما طرفدار فرشته "گه مزخرف" بشید عین همان است که معتقد به زامبى بشید
اعظم کم گویان

افکار ضد عربانه من

معتقدم که عربها موجودات کثیفی هستند. خریتشان را با بلندی ریش می سنجند. وقتی هم فکر می کنند آسمون پاره شده و فقط دختر ایرونی افتاده پایین میفهمی که شعور جنسی هم ندارند
معتقدم عربها مانند حیوانات کثیفی هستند که برای بدست اوردن طعمه خود از دیگران استفاده میکنند در اینجا میفهمی که حتی شعور جسمی هم ندارند
معتقدم عربها اشغال ترین موجودات روی زمین هستند که تنها به یک موضوع ان هم 3x فکر میکنند
معتقدم عربها مانند خفاش هایی هستند که تنها شب ها برای گرفتن طعمه خود بهون میایند
میدونید چرا؟ برای اینکه به جون خود خیلی اهمیت میدهند
معتقدم عربها دزدهای کثیفی هستند که تنها میتوانند از کشورهای فقیر دزدی کنند با اینکه خودشان نیز فقیر هستند
و خیلی چیزهای دیگر.........

هیچ کس ارزش اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی داشته باشد هیچ وقت باعث ریختن اشکهای تو نمیشود.
گابریل گارسیا مارکز

من کمترین شاهد و نشانه اى دیده ام که بتواند صحت ادعاهاى دین در مورد بهشت و جهنم و امثال آنها را ثابت کند.

بد بختی دنیا این است که اشخاص نادان و کم هوش اعتماد عجیبی به خود دارندو اشخاص دانا و باهوش در شک و تردید به سر می برند

منم٫تا زمانی که من باشم و تو تویی تا زمانی که تو ٫ تو باشی.پس اگه نه من ٫من باشمو و نه تو٫تو باشی در نتیجه من هم منم و هم توام و توام هم تویی و هم منی.خیلی وقت بود که سعی میکردم حس کنم که نه من هستم و نه تو٫در اصل هیچ کس نیست.حالا که هیچ کس نیست پس من چه منیم که از این من تو بودن٫بوجود اومدم!.فکر میگه که من منم پس اگه واسطه یا عامل فکر رو میتونستم وردارم دیگه من٫من نبودم

خیلی وقتا باید باشی که بودنتو بشه حس کرد ولی بعضی وقتا برای همین بودن باید بهای نبودن رو بپردازی