بخشیدن در پاسخ درخواست نیکوست اما نیکوتر از ان بخشیدن است پیش از درخواست از راه فهم.و برای انسان گشاده دست جستجوی پذیرنده بخشش لذتی است که بر لذت بخشیدن فزونی دارد

جبران خلیل

اگر دلی را از شکستن باز دارم،بیهوده زنده نخواهماگر درد کسی را تزکین دهم ،یا مرهمی بر زخمی نهم،یا سینه سرخی بی رمق را به اشیانه برسانم،بیهوده زنده نخواهم بود


خوشحال باش که زنده ای
چون فرصت داری عشق بورزی،کار کنی،بازی کنی وستاره ها رو از پایین ببینی
هنری من دایک

سعی کن فراموش کنی چیزی رو که ازارت میده ولی همیشه یادت باشه به یاد بسپاری اون چیزی که خوشحالت میکنه

عشق

از کودکی پرسیدند عشق یعنی چه؟ گفت بازی/از نوجوانی پرسیدند عشق یهنی چه؟ گفت رفیق بازی/از جوانی پرسیدند عشق یعنی چه؟ گفت پول/از پیری پرسیدند عشق یهنی چه؟ گفت عمر/از عاشقی پرسیدند عشق یهنی چه؟ اهی کشید و هیچ جواب نداد

وقتی به دنیا اومدی تو تنها کسی بودی که گریه میکردی و بقیه میخندیدن .سعی کن یه جوری زندگی کنی که وقتی رفتی تنها تو بخندی و بقیه گریه کنن

شب

شب رو دوست دارم به خاطر تاریکی اش.تاریکی رو دوست دارم به خاطر تنهایی اش.تنهایی رو دوست دارم به خاطر فکر کردنش