اینو بدون که من عزیزم تا وقتی که هستم عاشقتم

میگم از این عشقی که تو دلم هست , نزار پس این عشق با من بشه هرس

عوض این همه خوشی که خدا به من داد , خدایا درد این عشقو نمیبرم از یاد

نمیتونم ببینم اون با یه کسی دیگست , ولی بدون تعریف عاشق یه چیز دیگست

عاشق یعنی بسوزی تو به پای معشوقت, عاشق یعنی دوری از همه علایقت

عاشق یعنی بشنوی چیزی که نیست لایقت,  عاشق یعنی بسازی با همه حقایقت

بیا بشینو ببینو بخند به سرگذشت , بگو این مجنون دیوانه هم که درگذشت

نگو از بهر چه این دیوانه عاشق بگشت , بگو عاشق چشمون سیاه من بنگشت

با تو بودن را نمی توان نوشت نمی توان گفت و حتی نمی توان سرود.با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی در نداشتند و ..... ومن همچون غربت زدای در آغوش بیکران دریای بی کسی به انتظار ساحل نگاهت می نشینم و میمانم تا ابد و تا وقتی که شبنم زلال احساست زنگار غم را از وجودم بشوید بانوی دریایی من

یادت میاد یادت میاد؟ یادت میاد اون روزهایی که به من میگفتی دوست دارم

تو این دنیا فقط تو رو دارم.جز تو کسی رو ندارم

تویی همه قول و قرارم

اره عاشقتم این منم که فقط لایقتم

حالا منو ول کردی رفتی با یکی دیگه

که به اونم همین حرفا رو بزنی؟ عاشقش کنی و زود پس بزنی؟

اره تو ولگرد عقده ای چرا منو علاف خودت کردی؟

چرا دیوونه حرفای لاف خودت کردی؟

لیاقتت همون دوستیهای خیابونی که به ارزونی وقتی به خودت میای میبینی خیلی داغونی

غصه نمیخورم فدای سرم تو بازم میای دوروبرم

بهم میگی دوست دارم

میخوای برام زار زار بباری؟

 

عیدتون مبارک

سلام من از طرف خودم این عید رو به همتون تبریک میگم و امیدوارم هر جا که هستید شاد و خرم و موفق... باشید

علیرضا