عید نوروز مبارک

سلام چه طورین پیشاپیش عید رو به همتون تبریک میگم امیدوارم ساله خوب و خوشی براتون باشه  شما که نظر ندادید ولی عیبی نداره منم میتونم مثل بعضی ها ۲ ساعت بشینم پای
کامپیوتر و به همه ی وبلاگ ها سر بزنم و نظر بدم که شاید اومد وبلاگ من و نظر داد 
خوب ولش کن حالا  بیخیال اها یه سوال از شما داشتم من یه لوگو درست کردم ولی نمیدونم
چه طوری با کد  html  تو وبلاگ بزارم هر کی بلده کنکم کنه خواهش یا تو وبلاگش بزاره برم
ببینم خیلی لازم دارم راستی یه سری هم به وبلاگ بارسلونا 
بزنید اخه من خودم هم بارسایی هستم   راستی من دیروز یه ایمیل غلابی به مدیر
اکانکت سایت تبیان از طرف وب مسترش زدم و گفتم که تعداد اکانکت ها رو زیاد کنه اونم فکر کرده من مدیر مسئول هستم و اکانکت ها رو امروز زیاد کرد اینم سایت تبیان با عضو شدن میتونین روزی ۲ ساعت اینترنت مجانی بگیرید  تبیان    برید و عضو بشید  فعلا خدانگهدار
 

خوش گذشت

سلام خوبین خسته نباشید اقا دیروز تا ساعت ۲ گفتم دیگه چهارشنبه سوری پرید ولی یه هو افتاب زد چه قدر خوشحال شدم کیف کردم اینم نمونه ای از مواد منفجره 
                    


فقط خواهش میکنم نظر بدید دله مارو شاد کنید
 اینم یه برنامه که کلی عکش توشه نسخه مجانی نظر بدیدا
دانلود برنامه با حجم ۲ مگابایت 
این سعید هم که نیست از ۱۷ اسفند نیومده تنهایی دغ کردم فعلا خدانگهدار
علیرضا  

یاهو

سلام چه طورین خوبین با این برنامه میتونین بفهمین که طرف تو یاهو راستکی ان لاین هست یا افلاین حجمش کمه دانلود 

شکلک های یاهو

خوب سلام اینم یه برنامه توپ شکلک های مخفی یاهو مسنجره حجمش کمه به دانلودش
می ارزه دانلود  بعد از اینکه روی لینک دانلود کلیک کردید از شما یوسر
نیم و پسوورد میخواهد که در قسمت یسر نیم tactaz و پسوورد
3788370 رو وارد کنید
علیرضا

سلام چه طورین من نمیدونم هر روز که میام تعداد بازدید کنندگان رو نگاه میکنم کلی میره بالا ولی دریغ از چند نظر جونه مادرتون میاین یه نظر هم بدین یادگاری
داشته باشیم بگیم این قدر بهمون نظر دادند نه اینکه بیاین برنامه دانلود کنین و برین
پس با نظر هاتون دله ما رو شاد کنین در ضمن از امروز تو وبلاگ ترفند هم میزارم
پس تو وبلاگ ما هم دانلود هست هم ترفند هم اموزش خداوکیلی حال نمیکنین
شاید حالا اهنگ های گروه مدرن تلکینگ رو هم بزارم امروز راستی این اعتصاب هم چیزه خوبی
من ۳ روزه مدرسه نرفتم پس نظر یادت نره ها فعلا خداحافظ
علیرضا


والا این رو هم دلم نیومد: نذارم این برنامه صدای شما رو میتونه به صدا های دیگه عوض کنه از جمله صداهای مرد زن بچه دختر پسر پیر مرد و پیرزن. شما با این نرم افزار میتونین صدای خودتون رو در chat عوض کنید به طوریکه هیچ کس نفهمه متاسفانه این برنامه پولیه و فقط demo ی اون دانلود میشه که دو هفته کار میکنه
حجم:1.55MB

دانلود 
قربونه شما علیرضا

Pearl Harbor

سلام
دیدیم تمام سایتها و وبلاگهای فارسی پر شده از بازی.
ما هم واسه اینکه کم نیاریم یه بازی جنگی کامل گذاشتیم.

دانلود
سعید

        radinnet

  
                  
          برای اولین بار درایران خرید کارتهای اینترنت و تلفن بصورت آنلاین:

User name : radinnet
  Password :  radinnet
  Dial No :  8289046
 - 8280736
 - 8280737
 - 8280738
 
www.radinnet.com 
شما میتوانید دراین سایت که بصورت اینترانت کانکت می شوید ثبت نام کرده و کارت دلخواه خود را در یافت کنید و پس از ۴۸ ساعت پول آن را با تخفیف تحویل دهید(از طریق آدرس منزلتان)
وشما نیز یکی از کاربران شوید.
                       
                                        {  همراه با جایزه  }

 (( لطفا در قسمت معرف اجباری
  ali007 
را وارد کنید))
علیرضا

Cowon Jet-Audio 6.0.1 Basic

این آخرین نسخه Cowon Jet-Audio یه ، که این فرمتها رو ساپورت میکنه:
MP3, MP2, WAV, MID, REAL AUDIO/VIDEO, S3M, MOD, MPG, AVI, MOV, Video/Audio CD, RealPlayer G2
اگه جایی دیدین بدونین از ما بلند کردن!


(عکس تزیینیه)

دانلود


این موبایل جدید SonyEricsson Z600 که امروز اومده! 


سعید

سلام چه طورین یه سری به سایت دوستم بزنید خیلی جالبه شیطونک برید و کیف کنید
راستی هر کی هم ۱۰ مگابایت با دوماین ۱۰ هزارتومان میباشد هر کی سایت میخواد با قیمت استثنایی بره ثبت نام کنه اینم سایتش ایران وب خوب الان دیگه دی سی مسشم عصر میام
فعلا بای
علیرضا