سلام ببخشید دیر اپدیت کردم اقا من یه وبلاگ دیگه هم دارم که توش نمینویسم هر کی میخواد تو نظرات بگه تا به یکی بدم در ضمن این وبلاگ تو بلاگ اسکای هستش اینم ادرسش
www.gardon.blogsky.com  هر کی خواست بگه

سلام از امروز امتحانام شروع شد و دیگه وبلاگ به روز نمیشه ولی سعی میکنم بنویسم  خیلی نامردین یه نظر ندادید اومدم فقط خداحافظی کنم [smiley] اگر باره گران بودیم رفتیم

اگر نامهربان بودیم رفتیم قربونه همه شما
ALIREZA

برداشتن تبلیغ بلاگ اسکای

سلام امروز براتون یه کده جالب دارم برای برداشتن تبلیغ در بلاگ اسکای حال کردین
از الان بگم این کد رو از اینجا برداشتم نرید بگید کپی میکنه بدون ذکر منبع مثل بعضی ها.....
اینم کد
۱.کد زیر را کپی کنید.

۲.. به قسمت ویرایش قالبها برید
 و در قسمت قالب وبلاگ ٬ همون بالا زیر کد
 <html>
 <head>

 کدها رو پست( Paste ) کنید.
 و در نهایت Save Blog Template رو انتخاب کنید.

نامه اعتراضی به مسوولان شرکت Register Fly


مسئولین شرکت Register Fly، در پاسخ به نامه ما (در مورد دومین های ایرانی بسته شده از طرف آن شرکت) جواب دادید بهتر است به ترور هایمان برسیم و به موضوعات این چنین که از آن سر در نمیاوریم کاری نداشته باشیم .
معلوم نیست چه تفکری از ایران دارید یا با خود چه فکری کرده اید که این گونه پاسخ سؤال ما را درباره block کردن دومین های ایرانی دادید، و ما را مردمی بی تمدن و تروریست معرفی کرده اید؛ اما از شما میخواهیم که به این نکته توجه کنید که سیاست های یک دولت و یا یک گروه خاص اجتماعی هیچ وقت شامل تمام مردم یک کشور نمیشود، و اگر به نظر شما بعضی از افراد دارای قدرت در ایران حامی تروریست میباشند، به هیچ وجه این موضوع شامل مردم ایران نمیشود، و شما به هیچ وجه این اجازه را ندارید که کاربران اینترنت یا هر گروه اجتماعی دیگر ایرانی را با لفظ تروریست، مورد خطاب قرار دهید و به این شکل توهین نمایید .
 همچنین در باره ممنوعیت تجارت با شرکت های ایرانی که به آن اشاره کرده بودید، باید این نکته را به شما یاد آور شویم که ما، تعدادی کاربر خصوصی اینترنت در جامعه جهانی میباشیم که به هیچ وجه شامل تحریم های اعمال شده نسبت به یک دولت خاص نمیباشیم .

ما کاربران اینترنت ضمن ابراز خشم و نارضایتی خود از این عمل شما خواستار این هستیم که علاوه بر عذر خواهی سریع از تمام کاربران اینترنت در ایران بابت بی تمدن و تروریست خواندن ایشان، به حقوق اجتماعی در جامعه جهانی احترام گذاشته، تمام دومین های ایرانی بسته شده از طرف آن شرکت را آزاد نمایید .

 

در صورتی که مایل به امضا نامه بالا هستید، میتوانید مشخصات خود را در قسمت زیر وارد نمایید

نام  (name) :
  

آدرس پست الکترونیک (e-mail) :


 صفحه شخصی  (در صورت وجود) :
 

سلام بچه ها [smiley]  امروز یکی از بهترین روزهای زندگیم بود [smiley]  ولی نمیتونم بگم [smiley]  ببخشید امروز نه تنها بهترین روز زندگیم بود حتی سخت ترین روز زندگیم هم بود

امروز ساعت ۶ رفتم مدرسه و ساعت ۶ بعد از ظهر اومدم [smiley] واقعا خسته شدم من که نتونستم این یاهو ورژن جدیدش رو بریزم ولی شما بریزید اقا این نرم افزار فرونت پیج رو هرکی پیدا کرد به من بگه خواهش  [smiley]  این سعید هم هیچی نمینویسه خدانگهدار
علیرضا

مبارکه

سلام خوبین ببخشید وبلاگ دیر اپدیت شد اقا دیشب بارسا ترکوند این رئالی ها حالشون
گرفته شد تو سانتیاگو باختند خداییش دمه بارسا گرم کیف کردم انشاالا همیشه ببره
بین همه ی تیمهای دنیا عشق است بارسا
ای حاله هرچی رئالی گرفته شده حالا ولش کن
خوب اینم یاهو مسنجر جدید فقط قیافش عوض شده دانلود برید و حال کنید خوب خدانگهدار
علیرضا

با عرض معذرت

سلام بچه ها خوبین؟خداروشکر دیگه از این به بعد وبلاگ دیر اپدیت میشه به خاطر درس و مدرسه و از این جورحرف ها باید این یه ماهه اخر رو به کوب بخونم ولی سعید هستش
خوب برم تا کارتم تموم نشده به امید دیدار
علیرضا