اب کمر !!!!!!!!!!!!!


چیز جالبی که این روزا در جوامع پیشرفته به صورت زیر میزی و گاهی رومیزی رواج پیدا کرده فروش اسپرم مردان به زن وشوهرای نازا و یا پیردختراییه که دلشون بچه می خوا د ..
این خرید و فروش به علت سود فراوانی که داره مورد توجه اکثر آدمای بیکار قرار گرفته ..
در همین راستا و به علت حجم گسترده جوانان پسر بیکار در ایران که ماشالله هزار ماشالله دارای قوای جنسی بالا ! و قدرت بدنی خوبی هم هستن این جانب سوسیس به وزارت کار پیشنهاد می کنم نسبت به تاسیس شرکت اسپرمیران اقدام و با به کار گیری جوانان غیور و جان برکف مشکلات عدیده خانواده های اجاق کور را حل نماید ..
شما در نظر بگیرید .
این پسرای عزبی که در طول روز سه بار اقدام به خود ارضایی می کنن در واقع نمی دونن که چه سرمایه گرانبهایی رو دارن ازدست می دن .
در هر بار استمنا میلیون ها اسپرم شاد و سرحال با دم های جنبان به چاه حمام یا توالت ریخته میشه و این در حالیه که قیمت هر کدومشون بستگی به خصیصه های ظاهری آقا پسره دارای قیمت گزافیه .
در ایالت منهتن ایالات متحده آمریکا یک آقای خوشتیپ با موهای بلوند و چشمان آبی روشن و پوست سفید هر عدد اسپرم خود را به قیمت هفت هزار دلار به فروش می رسونه و خریداران به صورت نوبت بندی منتظر دریافت آب حضرت آقا هستن .
ایشون هروقت که حال می کنن اقدام به اسپرم ریزی می کنن و چن تا دکتر هم دور و برش آماده جهش به سوی جمع آوری آب آقا برای بسته بندی و فروش نشستن .
حالا فرض کنید این جریان در کشور جمهوری اسلامی ایران رواج پیدا کنه .
بلافاصله شاهد آگهی های جالبی در روزنامه ها خواهیم بود .


 فروش محدود و استثنایی آب کمر ( اسپرم ) آرنولد شوارتزنیگر در ایران ... با توجه به محدودیت نطفه ها بین متقاضیان قرعه کشی به عمل خواهد آمد ... قیمت هر عدد دوازده میلیون تومان ... با تضمین عضلانی بودن "

" اسپرم چشم آبی ... موسسه ابولی تعداد سیصد اسپرم چشم آبی را به حراج می گذارد ... ابولی پایه گذار سیستم دیجیتالی منی در ایران ... مدیریت عباس تخمی "

" به یک عدد اسپرم با خصوصیات زیر نیازمندیم : - قد دو متر و نیم , رنگ چشم سوسنی , ترجیحا پسر , با استعداد و تیز هوش ... متقاضیان فروش به جنده خانه لاله زار مراجعه نمایند "

" موسسه فوتبالیست ها تقدیم می کند ... اسپرم فوتبالیست های محبوب شما ... اسپرم علی دایی با بسته بندی واکیوم ... اسپرم حمید استیلی در اندازه های مختلف ... اسپرم فرهاد مجیدی با تضمین کیفیت ... اسپرم داغ داغ احمد رضا عابد زاده .... اسپرم منجمد مهدی مهدوی کیا .... ضمنا یک عدداسپرم علی اکبر استاد اسدی به طور رایگان ضمیمه هر کدام از اسپرم ها می باشد ... "

" قدرت .. زیبایی ... سرعت .... تعداد سه لیتر اسپرم فیل با قیمت نازل به فروش میرسد ... باغ وحش تهران "

" از امروز به فکر فردا باشید ... موسسه راهیان دانشگاه تعداد محدودی اسپرم برترین دانشجویان المپیادی کشور را به فروش می رساند .... ورود به دانشگاه با اسپرم های راهیان دانشگاه ... "

" اسپرم با تضمین سلامتی , زیبایی چهره اندام , طول عمر و اخلاق خوب به صورت فله ای به فروش می رسد ... شرکت حمل و نقل قدیر بیابونی "

و بعله دیگه با توجه به اینکه جمعیت دختران کشور دوبله پسراست خیلی از اونا طعم شوهر را تجربه نخواهند کرد واین بهترین راه برای حس طعم خوب ... زن بودن و بچه داشتنه .



اگه مطالب سکسی خوشتون نمیاد نخونید 
در ضمن به این لینک هم سری بزنید مقابله با فیلترینگ 

ATB

سلام این البوم گروه ATB  هستش که واقعا معرکه میخونند درخواستی بود 


به روز شده:لینک ها خراب بود برداشتم تا شب لینکهای درست رو میزارم

پرشین الفا

سلام خدمت دوستان گل سایت پرشین الفا رو دوست خوبم درست کرد و پرشین الفا رو به صورت انجمن در اوردم که بیشتر درباره عکس و موزیک کار میکنه خوشحال میشم برید ببینید و اگه لطف کردید عضو بشید 
ورود به پرشین الفا 
 

سایت

خوب امروز ۲ تا سایت معرفی میکنم یکی سایت دوسته خوبم persianp  که داره انجمن های پرشین الفا رو راه میندازه یکی هم سایت فکسون که میتونید از این سایت فیلم بخرید و برای خود امتیاز جمع کنید فکسون 

بازی فلاش

خوب اینم یه بازی فلاش که بازی جالبی باید با موتور دو ترکه زن هایی که از هواپیما میافتند رو بگیرید بازی جالبی
بازی کنید
 عکس از بازی

سلام

سلام دوباره اومدم به وطنم بلاگ اسکای هیج جا بلاگ اسکای نمیشه از امروز دیگه اینجا مینویسم نظر یادتون نره قربانه شما علیرضا