زندگی

زندگی گفت:که اخر چه بود حاصله من؟عشق فرمود:تا چه بگوید این دله من  , عقل نالید:کجا حل شود این مشکله من؟مرگ خندید:در این خانه ی ویرانه ی من!!!!






عشق چیست؟

عشق چیست؟شخصی به همسرش میگه من عاشق تو هستم و بدون تو نمیتونم زندگی کنم اما این عشق نیست گرسنگی هستش.شما نمیتونید در ان واحد هم کسی رو دوست داشته باشید و هم بی تابانه نیازمندش باشید عاشق واقعی کسی هست که معشوق خودش رو ازاد بزاره تا خودش باشه.در عشق اجباری نیست.عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن

خدایا

خدایا باز این دل گرفته

باز با مرور خاطرات بازگشتم به ان دوران

با خوندن

نامه های خودم که هیچگاه به دست او نرسید و نخواهد رسید

نمیدونم ولی اینبار یه حس دیگری دارم

حس غریبی

میدانم چیست

اینبر دیگر در انتظارش نیستم

اینبار تنها حس افسوس در وجودم هست

حس خوشی نیست

حس دردناکی هستد

حسی است که با امدنش تمام وجودم را غم میگیرد

غمی که ریشه در غلب و روح دارد

و ریشه را میسوزاند

گو یی چیزی را از دل خاک بیرون اوری

خاطره ای ارزشمند با کوله باری از زمان

که نگاه کردن ان تنها اهی را از دل بر می خیزاند

اهی با تمام وجود

اهی که تنها میتوانی بگویی که اه است

ولی سنگین ترین وزنه ای است بر روی سینه ات

که با وجودش یارای کشیدن اه هم نیست

و تنها یک حس است

روزهای سختی گزراندم تا به نبودنت عادت کنم

و اکنون فکر کنم که دیگر عادت کردم

ولی چه سخت............

زندگی

زندگی ۳ بار بهت دروغ میگه ۱:وقتی که دنیات میاره۲:وقتی که عاشقت میکونه۳:وقتی که زندگیتو ازت میگیره تا بهت بگه همش خوابی بود بس

ویلیام شکسپیر

ویلیام شکسپیر میگه کسی رو که دوست داری ازش بگزر اگر قسمته تو باشه خودش بر میگرده اگر هم بر نگشت بدون که از اول ماله تو نبوده پس بهتر که رفت
این جمله قشنگو یکی برام سند کرده بود حیفم اومد اینجا نظارم راستی دارم یه قالب جدید میسازم تا فردا درسته
علی یارتون








عشق است

در پس پنجره کسی هست که مرا میخواند

باران نم نمک میبارد

که چه زیباست صدایش چه طنینی دارد

انتظارم به پایان امد

قاصدکم خوش خبر بود بوی او را میداد.......

خبر از او اورد

خنده هایت که چه زیبا بود

دست هایت که چه با محبت

چه زود گذشت و نمیدانم چگونه گذشت

ای کاش تنها میدانستم چه شد بر من چه شد برتو

اه که چه بیهوده میاندیشم

صبر پایان همه انتظارهاست


عشق است

باز این ترانه ها را عشق هست

رخش سرخ بادپا را عشق است

عشق

در گیر غروب درد است

باز هم طلوع ما را عشق است

غربت بغض گشا را عشق است

بادبان ناخدا را عشق است

ای اهل همه جارا عشق است

شعر های بی هوا را عشق است

روزهای بی قضا را عشق است

تقدیم به کسی که یک عمر به دنبالش رفتم

من هم معتقدم که دیگه کتاب دوست خوبی نمیتونه برای من باشه
حالا میگید چه کار باید کرد
 خانم ،یادت باشه که بزرگترین موفقیت تو زمانی بدست میاد که وقتی به سن 18 سالگی رسیدی کسی بهت خانم نگه
البته من به دخترها خیلی حسودیم میشه
اینو از همون اول گفته باشم
وقتی فکر میکنم که دخترها نیازی به حجامت ندارن حسودیم میشه
هرگز دهخدا را نخواهم بخشید! هر چه میگردم واژه مناسبی برای بیان احساسم پیدا نمیکنم
ذهنم درد میکنه به نظرم لائیک شدم
اما هیچ وقت سعی نکن تو زندگیت صورت مسئله ای رو پاک کنی
روزهایم را شب زنده داری میکنم. شبها با چراغ پی سوز درس میخوانم! * یعنی وقتی خدا منو آفرید نفهمید مغزم جا مونده؟
من از عشوه تمام دخترها به لذت زندگی میرسم
معتقدم که هدف وسیله رو توجیه میکنه
و با بال شیطان نیز میتوان به بهشت رفت
 براین اساس به تمام اهدافی که دارم میرسم
چیزهای زیادی برای خواستن هست که طمع انسان اجازه بروز آنرو نمیده
معتقدم که عربها موجودات کثیفی هستند. خریتشان را با بلندی ریش می سنجند. وقتی هم فکر می کنند آسمون پاره شده و فقط دختر ایرونی افتاده پایین میفهمی که شعور جنسی هم ندارند

کسب در امد از طریق اینترنت


تا این بلاگ ما میاد جون بگیره بلاگ اسکای تعطیل میشه اگه میخواین از اینترنت به روش صد درصد تضمینی و زبان فارسی پول در بیارید به لینک زیر بروید و عضو شوید

       
در ضمن اگه تو ایگولد حساب ندارید بگید اموزششو بزارم  
علی یارتون

مریم

سلام این هم البوم مریم که تازگیها خیلی غوغا کرده بایید با هم بد بترکونیم خواهشا کپی کردی یه لینک ما رو بده قربونه دستت

نازک دل

قدر

Levitate

Goodbye To Tehran

در ضمن البوم گروه ATB رو پیدا نکردم