عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن زیر باران نیست ، عشق آن است که یکی برای دیگری چتری شود ، و اوهیچوقت نداند که چرا خیس نشده وقتی معلم گفت عشق چند بخشه؟ زود دستمو بردم بالا و گفتم یک بخش، اما از وقتی که تو رو شناختم فهمیدم سه بخشه! آتش دیدن تو، شوق با تو بودن، اندوه بی تو ماندن

------------


بازی روزگار را نمی فهمم! من تو را دوست می دارم. تو دیگری را..... دیگری مرا..... و همه ما تنهاییم

 

مریم

شما آدم های لعنتی ... همتون ... درس خوندن رو برام جهنم کردید...نزاشتید پولدار باشم ...شامپاین رو از الکل خالی کردید ...سیگارمو خاموش کردین...قلمم رو ازم گرفتید...به زور مسلمونم کردید...فنجان قهوه ام رو شکستید...نزاشتین حتی با یه قرص کوچولو شاد بشم ...نزاشتین دوستتون داشته باشم...بی موقع از خواب بیدارم کردین... گیتارم کو ؟‌حتما دست یکی از شما لعنتی هاست... کفش هامو خاکی کردین... دنیام رو کردین یه قوطی کبریت ...اما هنوز زندم و هنوز همون "پست فطرتی" که بودم هستم !...