ایمیل ۱۰۰۰ مگابایتی

سلام خوبین؟ حتما شما هم فهمیدید که گوگل میخواد ایمیل ۱۰۰ مگابایتی راه بندازه ولی قبل از گوگل یه شرکت دیگه این کار رو کرد این شرکت علاوه بر ۱۰۰ مگابایت ایمیل ۱۵۰ مگابایت هم فضا برای سایتتون میده حتما برید و یک ایمیل ۱۰۰۰ مگابایتی برای خودتون درست کنید
ایمیل۰ ۱۰۰ مگابایتی 
خدایی حال نکردین نظر فراموش نشه
علیرضا

Registry CheckUp 2.2

من یه ماهی بود که گم شده بودم ، تا اینکه آقا پلیسه پیدام کرد ، ولی ...
این هم برنامه امروز :

با این برنامه میتونین Registry کامپیوترتون رو در دست بگیرین.
دانلود

خوشحالیم

سلام یه خبر خوب سعید دوباره اومد پس از حدود یک ماه و ۱۰ روز این بلاگ اسکای
هم که حزب الله شد حالا میخواد وبلاگ ها رو توقیف کنه شده مثل پرشین بلاگ
اینم وبلاگ سعید برید تو وبلاگش توپه جونه مادرتون یه نظر هم بدید فردا یه برنامه توپ میزارم با چند تا اموزش اصلا میخوام تو این وبلاگ با سعید درباره همه چیز بنویسم همش
کامپیوترم که نشد یه جوکی یه اخباری یه............ خوب مزاحم نمیشم قربونه همتون
علیرضا

سلام

سلام چه طورین خدا رو شکر این بلاگ اسکای هم درست شد ولی اگه از من میشنوید
به فکر جای دیگه ای باشید معلوم نیست بازم خراب نشه از امروز بلاگ روال اصلی رو طی میکنه با همون اموزش ها و لیست وبلاگ های کپی هم قرار میگیره
عصر برمیگردم
علیرضا

بی معرفت


سلام بی معرفتا چرا چرا نظر نمیدید؟  این همه مینویسم یعنی هیچ اخه چی بگم
می خواهم از این به بعد لیست وبلاگهایی که از سایت های دیگه کپی میکنن رو بزارم 
تا حالشونو بگیرم و هم اینکه قانون کپی رایت تو ایران کمی جا بیفته این یک اخطار کاملا
جدی میباشد  خوب خودتون یه ۱۰ دقیقه وقت بزارین یه چیزی بنویسید لیست وبلاگهایی
که کپی میکنن هر هفته در زیر جستجو در وبلاگ قرار میگیره  امروز یه سایت معرفی میکنم
با رفتن و عضو شدن در این سایت میتونید بنر خود راگذاشته و یا همون تبادل بنز خودمون
من خودم عضو شدم اگه دقت کنین بالای وبلاگ کد html رو گذاشتم اینم ارس سایت ادرسش حتما برید عضو شید به نفع خودتونه پس دست در دست هم دهیم تا با کپی رایت
مبارزه کنیم خوب برای امروز بسه بای
علیرضا
 

حتما بخونید

خوب سلام من شاید از این به بعد وبلاگ رو دیر اپدیت کنم سعید هم نیست برام سخته
شما هم که اصلا نظر نمیدید عیبی نداره قالب رو هم عوض کردم اقای لاست شکل های قالب رو از هاستشون ورداشتن و ما هم دوباره رفتیم سراغ قالب قبلی    خوب ۱۳ بدر هم حتما خوش گذشت امروز براتون یه چند تا جوک دارم
یه روز یه ترکه با خدا قهر میکنه میخواد نماز ظهر بخونه میگه ۴ رکعت نماز ظهر میخونم به هیچ کس ربطی نداره
یه روز از یه ترکه میپرسن چرا ترک شدی میگه والا اون موقع امکانات نبود
از این هفته به بعد جوک هم در وبلاگ میگم خوب برای امروز بای
علیرضا
 

قالب

سلام به تمامی بچه های وبلاگ نویس میخواستم سایتی یا وبلاگی معرفی کنید که توش قالب های قشنگ برای بلاگ اسکای باشه اگه میدونین حتما بگین امروز براتون چند تا دانلود باحال میزارم
winrar فارسی رو از اینجا میتونین دانلود کنین

این برنامه برای نمایش فایل ها با پسوند PDF است.
این برنامه را از  اینجا  دانلود کنید.
خوب دانلود بسه اینم سایت باشگاه های معروف

رئال مادرید

بارسلونا

دیگر پنجره ها را گروهی نبینید

سلام عزیزان من نمیدونم چی شده هیچ کس نظر نمیده فکر کنم وبلاگ طلسم شده  یا
چیز دیگه امروز براتون یه ترفند دارم خوب زیاد چرت و پرت نمیگم حالا اموزش رو بخون
حتما شما هم تا به حال با این نکته در ویندوز xp مواجه شده اید زمانی که در حال کار با اینترنت چندین پنجره را با هم باز میکنید و دایما بین انها در حال سوئیچ کردن هستید ناگهان با باز کردن پنجره جدیبدی تمام پنجره ها به صورت یک گروه در میایند و تنها با یک ایتم در Taskbar نمایش
داده میشوند ولی این کار سوئیچ کردن بین پنجره ها را سختر میکند برای حذف کردن این کار کافی است بر روی Taskbar راست کلیک کنید سپس از منوی ظاهر شده گزینه Properties
را انتخاب کنید و در نهایت از پنجره  Taskbar and StartMenu Properties گزینه
Group Similar Taskbar Button را به صورت غیر فعال در بیاورید پس از تایید این پنجره خواهید دید که پنجره ها از حالت گروهی خارج میشوند
علیرضا
 

پرشین بلاگ

سلام خدمت دوستان پرشین بلاگی امروز داشتم تو اینترنت میگشتم چشمم به یه اسکریپت
جالب افتد اگه این اسکریپت رو تو ویرایش قالبتون کپی کنن تبلیغ پرشین بلاگ که بالای صفحه میاد دیگه نمیاد اینم اسکریپتش



امیدوارم خوشتون اومده باشه
علیرضا

معرفی چند سایت

سلام خوبین خسته نباشین امروز اومدم چند تا سایت توپ معرفی کنم اول شیطونک ها این
ماله دوست عزیزم سعید هستش اینم یکی دیگه کلبه دانلود اینم ماله اون یکی سعیده که یکی از مدیر های وبلاگ ماست که از ۱۷ اسفند نیومده خوب اینم یه سایت برای اینک به راحتی قالب سایت خودتون رو بسازید ولی باید از هاست اونا استفاده کنین زیر گذر اینم سایت تبیان هست
که هر روز به کسانی که عضو شدند کارت اینترنت مجانی میده خوب باسه امروز بسه
فقط نظر یادتون نره قربونه شما علیرضا