می خواستم زندگی کنم، راهم را بستند ستایش کردم، گفتند خرافات است عاشق شدم، گفتند دروغ است گریستم، گفتند بهانه است خندیدم، گفتند دیوانه است دنیا را نگه دارید، می خواهم پیاده شوم !

دکتر علی شریعتی

نظرات 4 + ارسال نظر
DgenerationX چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ

این چرت و پرت ها چیه می نویسی

بنویس::
تو محلمون دیدم دعوا زیاد/ ما تو نظام آبادیم ........

بقیه رو خودت بنویس

admin یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

یه دوست شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://12TAKOTANHA12.BLOGFA.COM

عشق را از برگ درخت بیاموز که هر گاه از درخت جدا می شود باز به پایش می افتد تا روزی خاک شود و بهش باز گردد

مهدی سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

سایت خوبی نداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد