من هم معتقدم که دیگه کتاب دوست خوبی نمیتونه برای من باشه چرا یه زمان میتونست ولی حالا نه دیگه خیلی دیره حداقل برای من

حالا میگید چه کار باید کرد؟

هرگز دهخدا را نخواهم بخشید! هر چه میگردم واژه مناسبی برای بیان احساسم پیدا نمیکنم
ذهنم درد میکنه به نظرم لائیک شدم
اما هیچ وقت سعی نکن تو زندگیت صورت مسئله ای رو پاک کنی
معتقدم که هدف وسیله رو توجیه میکنه

 و با بال شیطان نیز میتوان به بهشت رفت
 براین اساس به تمام اهدافی که دارم میرسم
چیزهای زیادی برای خواستن هست که طمع انسان اجازه بروز آنرو نمیده

معتقدم عشق یعنی هیچ وجود خارجی ندارد واژه ای است بیخود

 

علی یارتون

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یه منتظر... شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ http://yehessegharib.parsiblog.com

*.:الســـــــــــــــــــــلام علیـــــــــــــک یــــــــااباعبداللـــــــــــــــــه:.*

*.:بی سروسامان توام یاحسیـــــــــــــــن

دست به دامان توام یاحسیـــــــــــــــن

جان علی سلسله بندم مکـــــــــــــن

گردم ازاین خاک بلندم مکـــــــــــــــن.*


صَلَی اللهُ عَلَیکَ یا اَباعَبدِاللهِ الحُسَین

صَلَی اللهُ عَلَیکَ یا اَباالفَضْلِ العَباس

سلام....خسته نباشید..... بلأخره بروز شد....
ویلاگ «یه حس غریب»
باعنوان: «حسین گل سرسبد هستی...»
ممنونم که با نظرات ارزندتون همیشه همراهم هستین...

« اللهم ارزقنا زیارة الحسین(علیه السلام) فی الدنیا و شفاعته فی الآخرة »
::..:: التماس دعا ::..::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد