از زمانی که متولد شدم به من یاد دادن کسی رو دوست نداشته باشم یا دلم برای کسی نسوزه اگه کسی جلوم گریه کرد بهش خندیدم اگه جلوم پر پر شد و کمک میخواست فقط نگاهش کنم قانون من همین بود نباید دلت برای کسی بسوزه ولی الان گذشت زمان انسانها رو تغییر میده شاید ۵ سال پیش کسی جلوم گریه میکرد بهش میخندیدم ولی الان خودم دارم گریه میکنم به خاطر زندگی که از دست دادم به خاطر موقعیت هایی که میتونستم استفاده کنم ولی با خنده ازش رد شدم به خاطر عشقی که بهش پشت کردم و چند تا چیز دیگه ولی یه نصیحت از طرف من داشته باش انسانیت رو از دست نده چون اخرش همین برات میمونه

علی یارتون

حق نگهدارتون

نظرات 3 + ارسال نظر
فقط به خاطر دلم یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:02 ق.ظ http://WWW.FOR-ME.blogfa.com

سلام . وبلاگ زیبایی داری .
آدم توش احساس راحتی می کنه.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ق.ظ

سال جدید رو هم بهت تبریک میگم امیدوارو سالیان سال سرزنده و شاداب باشی !

ارش چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام افرین عالیه خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد