قصه از کجا شروع شد* ار چتو میل شبونه* از پی ام دادنه تو روم* یه سلام عاشقونه* ان شدم به مهربونی* که بگم چت میکنم من* تا بگم بمونی انلاین* از فرند لیست قشنگم* باز اف های عاشقونه* ایمیل های بچگونه *عشق تو برای قلبم*  اولینو اخرینه* تویی تنها هم زبونم * که همیشه نازنینه* اگه انلاینو چه افلاین* تو بمونی یا نمونی * تو واسم هنوز همونی * که برام عزیزترینی
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام
خوبید؟
باشیمطالب و نوشته هات خیلی زیبا و خوندنی و به دردبخور بودند.
امیدوارم که روز به روز شاهد مطالب و نوشته های زیبایی از شما باشیم.
اگر وقت یاری کرد به وبلاگ من هم یه سری بنداز.
و اگه از وبلاگ من خوشت اومد لینکش رو تو وبلاگت بزار تا دیگر دوستانی که از وبلاگ شما دیدن می کنند از این آدرس نیز بهره مند گردند.
موفق و موید باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد