عاشق

من که میدانم شبی                                                  عمرم به پایان میرسد
نوبت خاموشی من                                                   سهل و اسان میرسد
من که میدانم که تا                                                   سرگرم برم و مستی ام
مرگ ویرانگر چه بیرحم                                               و شایان میرسد
پس چرا عاشق نباشم                                              پس چرا عاشق نباشم
من که میدانم به دنیا                                                 اعتباری نیست نیست
من که میدانم عجل                                                   ناخوان و بیدادگر
سرزده می اید و                                                       راه فراری نیست نیست
پس چرا                                                                  پس چرا عاشق نباشم 
نظرات 4 + ارسال نظر
ممدم ممد اهوازی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ http://mamadahvazi.blogsky.com

عمرم به پایان میرسد
برای همین عاشق نباش

ممنونم که سر زدی بازم بیا

الهه چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:25 ب.ظ

مسخره بازیه این عشقها زود ته میکشه

ایمان پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:37 ب.ظ

با انکه تو را گرم کند سرد مباش با انکه تو را شفا دهد درد مباش چیزی به جهان جز به جوانمردی نیست رسوای زمانه باش نامردمباش ای دوست به یار هر کس خار مشو با انکه دم از عشق می زند یارمشو

نیما شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ق.ظ

بازم می گم برو دنبال درس و مشقت از این عشق مادر جنده بگذر بابا برو کوس بکن جون بمونی مگه میشه عاشق شد وقتی پرتقال دونه ۸۰۰ تومنه . برو داداش گور بابای وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد