عشق

به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوش بو تر است .به پروانه گفتم عشق چیست؟ گفت از من زیباتر است .به شمع گفتم عشق چیست ؟ گفت از من سوزانده تر است .به عشق گفتم عشق چیست؟ گفت نگاهی بیش نیستم
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:26 ب.ظ http://azadun.blogsky.com

آفرین...
زیبا بود.
مرسی.

خدائی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:09 ب.ظ http://khodaei.blogsky.com

موفق باشی

نیما شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ق.ظ

پسر جون برو دنبال درس و مشقت عین ما بیچاره نشی بیکاری برو سر کار ما که رفتیم دنبال عاشقی چه غلطی کردیم که تو میخوای بکنی . برو داداش بگذر از این وبلاگ بابا بیجاره می شی مثل ما . پاکش نکون












































































































































































































































































































































































































































































































































































برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد