نظر سنجی

سلام خدمت همه

این مطلبم درباره دخترهاو پسرها ست :میخواستم یه نظر سنجی کنم معیار های شما برای دوستی با یه پسر چیه

1:خوشگل باشه

2:خوش هیکل باشه

3:با معرفت باشه

4:با مزه باشه

5:موارد 1 و 2

خواهش میکنم دخترا تو نظرات بگن

حالا پسرها:

معیار شما برای دوست شدن با یه دختر چیه:

1:خوشگل و خوش هیکل

2:تریپ روز باشه

3:با معرفت و خوش اخلاق

4:با نمک باشه و تو دل برو

5:غر غر زیاد نکنه

6:از خود راضی نباشه

از همه دختر ها و پسرها خواهش میکنم تو نظرات معیار هایشون رو بگن دارم نظر سنجی میکنم بین دختر ها و پسرها پس معیار شخص مورد علاقتون رو بگید

قر بونه همتون بچسبم

علی یارتون

نظرات 6 + ارسال نظر
ًًًَُُِیة»آآ یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:28 ب.ظ

MAN YEK PESARAM VA JAVABE MAN 3 AST

ادم یا غیر ادم سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.sportiran.blogsky.com

سلام اینقدر از این اون ور چیز میز کش نرو اگر میری باد حال برو

مهدی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام
به نظرمن یه دخترخوب برای دوست شدن باید
خوشگل وخوش هیکل-کمرباریک
بامعرفت وخوش اخلاق
منطقی وواقع بین
خنده رو
زبل
11.21pm

یاسمن پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:57 ب.ظ

آقا مهدی با این همه توصیفاتی که کردی آن دختر بایددیوانه هم باشد که با تو دوست بشه

فرناز شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:44 ب.ظ

صداقت

ماری سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:49 ب.ظ

بامعرفت و منطقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد