چی کار کنم؟

سلام

خوب هستین؟راستش بعضی وقت ها میشینم فکر میکنم تازه میفهمم که چه ادم بد بخت و بی عرضه ای هستم از خودم بدم میاد دوست دارم زمین دهن وا کنه برم زیزه زمین!!!!!! راستش من حدود 2 سال از یه دختری خوشم میامد 2 سال عاشقش بودم واقعا دوسش داشتم اینو بگم من از هر کسی خوشم نمیاد اگه هم بیاد تا اخرش هستم داشتم میگفتم 2 سال عاشقش بودم ولی هیچی بهش نگفتم یعنی خجالت میکشیدم بگم میترسیدم ضایع بشم به خاطر همین چیزی بهش نگفتم ولی دیشب تموم زندگیمو باختم تو خیابون ولیعصر با یه پسره دیدمش اولش خواستم برم جلو ولی نرفتم میخواستم ضایع کنمش ولی نکردم چون دوسش دارم 2 سال من هیچ کاری نکردم ولی پسره در عرض 1 ماه باهاش دوست شد من با دخترهای زیادی دوست بودم ولی هیچ کدوم رو مثله این دوست نداشتم من به خاطر این تابستون هیج جا نرفتم چون دلم براش تنگ میشد اونوقت اون رفت با یکی دیگه رفیق شد با عرض پوزش از دخترها:دیگه از هرچی دختره بدم میاد شکسپیر میگه:هیچ وقت به دخترها اعتماد نکن چون قابل اعتماد نیستن حرف حقی میزنه دیگه حوصله ندارم دوست دارم بگیرم رفیقش رو بزنم ولی اون هم تقصیر نداره من بی عرضه بودم کاری نکردم اینو به پسرا بگم از هرکسی خوششون نیاد چون وقتی ترکت کرد دیگه نمیتونی زندگی کنی مثله من

علی یارتون



به روز شده:
عزیزا این مطلب رو من ننوشتم من هنوز سنی ندارم که عاشق بشم این مطلب رو اقا میلاد نوشت اینم ای دیشه  alex_milad2003  نظرتون رو به خوده میلاد بگین بهتره

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:27 ب.ظ

اسلام من همون مونا هستم که باهات قرار گذاشتم سایتت خیلی باحاله شب خوش

سمیرا شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ق.ظ

salam
matlabat kheili ghashange malome ke ba salighe hasti
mikhastam behet begam age dokhtare ham ye zare to ro dost dasht nemiraft be yeki dige dost beshe
faghat to ro vase khodesh negah midasht
midoni ke eshghe ye tarafe darde sare
movafagh bashi
ali yaret

سارا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:33 ب.ظ

علی جان سلام. راستش می خواستم بهت بگم هیچوقت وقتی توی زندگیت شکست می خوری بازم یه راه قشنگی وجود داره که بشی یه آدم امیدوار ...اگه تونستم بهت میل می زنم و میگم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد