زندگی

زندگی گفت:که اخر چه بود حاصله من؟عشق فرمود:تا چه بگوید این دله من  , عقل نالید:کجا حل شود این مشکله من؟مرگ خندید:در این خانه ی ویرانه ی من!!!!






نظرات 3 + ارسال نظر
نوشین شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ http://engineer-girl.blogsky.com

سلام علی آقا
ممنون که به وب لاگم سر زدی
من در اولین فرصت لینکت می کنم
بای

حنا خانوم از سایت ۱۲۳ شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ

بنام خدا وسلام اقای علیرضا وبلاگت موضوعاش کمه اگه ممکنه بیشتر ش کن ممنون میشم البته تا اینجا مطلباش زیبا بودن خلاصه از خاطراتی که داری از چیزهایی که دوست داری خلاصه چیزهایی که به ذهنت میرسه اینجا بنویس ممنون میشم راستی از مسافرتهایی که رفتی چه جاهایی رو دوست داری بنویس مواظب خودت باش امیوارم همیشه خوب خوب باشی سرتم قورت دادم شرمنده خداحافظ گلم

حنا خانوم از سایت ۱۲۳ شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ

علیرضا جان ببخشید این سایت رو میدم بیا اونجا سراغ منو بگیر خوشحال میشم باهات اشنا بشم من بیشتر موقع ها اونجام اتاق گفتگو هستش www.123take.com من با اسم حنا خانوم هستم عضو سایتم اگه نبودم سراغمو بگیر از بچه ها بای عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد