تقدیم به کسی که یک عمر به دنبالش رفتم

من هم معتقدم که دیگه کتاب دوست خوبی نمیتونه برای من باشه
حالا میگید چه کار باید کرد
 خانم ،یادت باشه که بزرگترین موفقیت تو زمانی بدست میاد که وقتی به سن 18 سالگی رسیدی کسی بهت خانم نگه
البته من به دخترها خیلی حسودیم میشه
اینو از همون اول گفته باشم
وقتی فکر میکنم که دخترها نیازی به حجامت ندارن حسودیم میشه
هرگز دهخدا را نخواهم بخشید! هر چه میگردم واژه مناسبی برای بیان احساسم پیدا نمیکنم
ذهنم درد میکنه به نظرم لائیک شدم
اما هیچ وقت سعی نکن تو زندگیت صورت مسئله ای رو پاک کنی
روزهایم را شب زنده داری میکنم. شبها با چراغ پی سوز درس میخوانم! * یعنی وقتی خدا منو آفرید نفهمید مغزم جا مونده؟
من از عشوه تمام دخترها به لذت زندگی میرسم
معتقدم که هدف وسیله رو توجیه میکنه
و با بال شیطان نیز میتوان به بهشت رفت
 براین اساس به تمام اهدافی که دارم میرسم
چیزهای زیادی برای خواستن هست که طمع انسان اجازه بروز آنرو نمیده
معتقدم که عربها موجودات کثیفی هستند. خریتشان را با بلندی ریش می سنجند. وقتی هم فکر می کنند آسمون پاره شده و فقط دختر ایرونی افتاده پایین میفهمی که شعور جنسی هم ندارند
نظرات 7 + ارسال نظر
جیـــــــــــــــــمز شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:12 ق.ظ http://JaMeS.persianblog.com

salam

جیـــــــــــــــــمز شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:12 ق.ظ http://JaMeS.persianblog.com

سبک باحالی نوشته بودی ....

[ بدون نام ] شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ق.ظ

سی یو

ّّّ شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:50 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:55 ب.ظ http://r21f.persianblog.com

سلام//جالب بود//با نظرت راجع به عربا موافقم//ولی در مورد اینکه عربا فکر میکنن اسمون پاره شده و فقط دختر ایرونی افتاده پایین با عربا موافقم//موفق باشید.

غزاله چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:28 ب.ظ

اخ حال امدم دمت جیز خیلی باحال نوشته بودی . اره راست میگی درست زدی تو خال خیلی کثیفن حالم ازشون به هم می خوره فقط به یه چیز فکر میکنن ................ ببببببببببله

علی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:11 ب.ظ

خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد