کارت مجانی


سلام خدمت تمامی بروبچ وبلاگ نویس اگه یادتون باشه من قبلا کارت اینترنت ۲ ساعته میدادم راستش میخوام از فردا دوباره شروع کنم سرعت این کارت ۵۶ هر کی خواست نظر بده فقط به ۵ نفر میتونم بدم که قرعه کشی میکنم هر روز در ضمن این اصلا سره کاری نیست یه وقت پیش خودتون فکر نکنید برای اینکه نظر بدید این کار رو کردم اصلا این طور نیست
لطف کنید اگه زحمتی نمیشه روی این بنرهایی که تو بلاگ گذاشتم برای حمایت معنوی کلیک کنید بازم میگم اگه زحمتی نیست خوب دیگه دیر وقته برم هر کی کارت خواست نظر بده در ضمن این کارت برای تهرانی ها هستش
بای

به روز شده:یه خبر خوب یه هاست ۲۵ مگابایتی خریدم البته هنوز فرم رو پرم کردم اگه خدا بخواد تا چند روز دیگه سایت ما هم راه میفته فقط رو اسم دوماین موندم شما یه کمکی بکنید یه دوماینی بگید تو نظرات که توش alpha  الفا به کار رفته شده باشه ممنون به بهترین دوماین ۳ تا کارت ۲ ساعته میدم
نظرات 3 + ارسال نظر
بچه های راک چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:01 ب.ظ http://rockboys.blogsky.com

سلام
ممنون که بهمون سر زدی
هساتتم مبارک باشه
در ضمن من واسه کارت نظر ندادما
فعلا بای

مرتضی چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:42 ب.ظ http://javascript.blogdrive.com

اول بگم که من واسه کارت نظر ندادم. (مثل دوست بالایی)
دوم اینکه اسم دامینت رو بذار www.iranalpha.com
البته این یک نظر بود فقط همین. فعلا

محسن یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ق.ظ

با سلام
به نظر من اسمش را بگذارwww.bestalpha.com
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد