سلام خوب هستین؟ ببخشید چند روز نبودم امتحانه دیگه امروز یه سایت بهتون معرفی میکنم که میتونید به راحتی از فیلتر رد بشید دیگه دنگ و فنگ هم نداره https://proxify.com توجه
کنید بعد از http یه s قرار میگیره پس همیشه باید s رو قرار بدید اینم یه سایت دیگه برای
دانلود نرم افزار اینجا کلیک کن اینم یه سایت دیگه که به شما هاست مجانی میده اینجا کلیک
کن اینک کلیپی از enriq که به صورت فلاش هست ولی خیلی قشنگه اینجا خوب برای امروز
دیگه بسه راستی نظرتون رو درباره باند مافیا بگید اخه یه پیشنهاد ۵۰ میلیون دلاری بهم شده
گفتم بزار اول تحقیق کنم بهد برم
علیرضا
نظرات 5 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام

حمید سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام من که نفهمیدم سایتت در چه موردی هست چون همش شروع کردی به معذرت خواهی در مورد اینکه ببخشید در اپلود شد و از این چیزا من قصد دل سرد کردن ندارم اما یکم به خودت بجم اگه از حرف هام نارا حت شدی ببخشید من اصلا قسدی نداشتم فقط می خواستم اینو بدونی که سایتهای دیگه خیلی جلو هستند پس باید تلاش بیشتری کرد
ممنون از اینکه اینو خوندی

ابی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:25 ب.ظ http://tactaz.blogsky.com

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت آقا علی
من ابی هستم واست یادداشت گذاشته بودم
آقا برنامه اد کردن بدون اجازه پسورد می خواد
خواهش می کنم تینو بنوس
ضمنا برنامه ای که می شه یاهو طرف مقابلتو
ببینی دانلود نمی شه
در آخر از زحماتت ممنونم زنده باشی
یا حق

موشی دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:59 ق.ظ

واقعا کار بسیار بزرگی انجام داده اید خیلی خوشمان آمد که تونستین همچین کاری بزرگ انجام دهید...
ای والله دست مریضات

اسی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:05 ق.ظ

اهنگ جدید بزار تا من دانلود کنم هم خارجی هم ایرانی منتظرم وب خوبی داریخسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد