بی معرفت


سلام بی معرفتا چرا چرا نظر نمیدید؟  این همه مینویسم یعنی هیچ اخه چی بگم
می خواهم از این به بعد لیست وبلاگهایی که از سایت های دیگه کپی میکنن رو بزارم 
تا حالشونو بگیرم و هم اینکه قانون کپی رایت تو ایران کمی جا بیفته این یک اخطار کاملا
جدی میباشد  خوب خودتون یه ۱۰ دقیقه وقت بزارین یه چیزی بنویسید لیست وبلاگهایی
که کپی میکنن هر هفته در زیر جستجو در وبلاگ قرار میگیره  امروز یه سایت معرفی میکنم
با رفتن و عضو شدن در این سایت میتونید بنر خود راگذاشته و یا همون تبادل بنز خودمون
من خودم عضو شدم اگه دقت کنین بالای وبلاگ کد html رو گذاشتم اینم ارس سایت ادرسش حتما برید عضو شید به نفع خودتونه پس دست در دست هم دهیم تا با کپی رایت
مبارزه کنیم خوب برای امروز بسه بای
علیرضا
 
نظرات 10 + ارسال نظر
فرشید دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:43 ب.ظ

به نظره من بیشتر در مورد سکس صحبت کنی همه نظر میدن اگه میتونی ادرس سایتهایه باحاله سکسی را برامون معرفی کن.با تشکر از زحماتت.
فرشید.

آریانا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:39 ب.ظ http://areiana.blogsky.com

سلام.آقا یادت رفت؟من به شما لینک دادم امیدوارم بدقولی نکنی.حق یارت
آریانا!

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:12 ب.ظ

نسرین دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:11 ب.ظ

من فکر میکنم خیلی ساده کار میکنی چیز خاصی نداری ولی امیدوارم که موفق باشی. بانظر آقا فرشید هم موافق نیستم ایشون فکر میکنند همه دنبال این حرفها هستند . گوش به حرفش نده. مرسی

سیا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:23 ب.ظ

سیا
بچه هاسلام

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:25 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ب.ظ

منم اسمم سیا است حاضری با من دوست شوین

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:28 ب.ظ http://TAKTAZ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد